niedziela, 14 maja 2017

Poznajmy się bliżej - Danusia


Namówiona przez naszą szefową, postanowiłam i ja odsłonić rąbek tajemnicy i co nieco o sobie napisać :-)

Mam na imię Danusia, chociaż w wirtualnej rzeczywistości funkcjonuję jako „danfi” – nie jest to imię tylko zlepek liter z mojego imienia i nazwiska
;-)


 https://danfi1.wordpress.com/
 
Robótkami zajmuję się od zawsze, chociaż z wykształcenia jestem muzykiem ;-)

Zanim zajęłam się scrapbookingiem, tworzyłam w różnych technikach.

W swoim dorobku mam kilka rzeczy zrobionych na szydełku i drutach, jednak nie zachowały się ich zdjęcia :-(

Później przyszła pora na zapoznanie się z takimi technikami jak:

origami płaskie z koła i kwadratu



pergamano



quilling



haft wstążeczkowy



 
decoupage


iris folding



haft krzyżykowy 
 

Miałam też swoją przygodę z witrażem (niestety nie mam zdjęć moich prac) oraz makaronem i szyszkami


Popełniłam też kilka prac w innych technikach:


Po prostu już tak mam, że jeżeli coś mi się spodoba, to próbuję to zrobić. Jednak żadna z tych technik nie zagościła w moim sercu na stałe.
Dopiero haft matematyczny i scrapbooking okazały się miłością odwzajemnioną.
A to próbka moich prac:

Haft matematyczny

wiele wzorów tworzyłam sama - sprawiało mi to wiele radości. Chętnie się też nimi nieodpłatnie dzieliłam. Zaprzestałam jednak tego, gdy zauważyłam, że wiele z nich hula sobie po sieci, bez informacji, kto jest ich autorem. Często też widywałam je z usuniętym znakiem wodnym :-( 




Scrapbooking

ta technika daje mi wiele możliwości. Stała się fantastyczną formą terapii, relaksacji. Lubię tworzyć kartki, pudełka, formy o złożonym kształcie. Jestem "uzależniona" od wykrojników, których mam naprawdę ogromną kolekcję. Dzięki nim tworzenie prac jest łatwiejsze i ciekawsze.
A tu klika przykładów moich prac - kartki pewnie znacie, dlatego chcę pokazać Wam nieco inne: pudełka, opakowanie na czekoladki czy butelki, torty z papieru, herbaciarki itp.


W swoich pracach lubię też łączyć haft krzyżykowy, czy matematyczny ze scrapbookingiem



Jednym z moich marzeń było nauczenie się robienia kwiatów. Myślę, że udało mi się posiąść tę umiejętność, chociaż jeszcze wiele przede mną. Kwiatki robię z papieru czerpanego i foamiranu




Przyznaję, że robię dużo prac, ale ich nie sprzedaję - wszystkie ofiarowuję mojej rodzinie i przyjaciołom. Czerpię ogromną radość z tego, że mogę nimi zrobić swoim bliskim przyjemność. Wielu z nich ma już prawdziwe kolekcje z nich złożone.

A co robię poza hobby? Jestem żoną i matką - mam 2 dorosłych już synów. Chodzę do pracy - jestem oligofrenopedagogiem (nauczycielem uczącym dzieci z niepełnosprawnością umysłową) i wicedyrektorem w Specjalnym Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Rybniku.
Wiele osób zadaje mi pytanie dlaczego nie pokazuję na moim blogu, czy profilu na FB zdjęć z moją podobizną. To proste - wyznaję zasadę, że to moje prace powinny wzbudzać zainteresowanie, a nie to jak wyglądam :-)



Wszystkim, którzy dotrwali do końca ogromnie dziękuję i zapraszam do śledzenia mojego bloga :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)
Danusia

 https://danfi1.wordpress.com/

11 komentarzy:

  1. Świetny dorobek, a prace z haftem matematycznym są przeurocze:), bardzo ciekawe , inne. W tworzeniu kartek i pudelek jesteś mistrzem :), a kwiatki są śliczne.
    Podsumowując- wspaniała artystka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Część twoich pasji znałam, ale niektóre są prawdziwą niespodzianką. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, bardzo się cieszę, że taki skarb zasila szeregi naszego Design Teamu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ wszechstronne talenty! Gosia, świetny zespół się tu zebrał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj gorąco gorąca Rudolfino! Cieszę się, że w przerwie między szampanem a szyciem znalazłaś czas, żeby nas odwiedzić :) Tak, zgadzam się, że talenty są tutaj wszechstronne, Ty też coś o tym wiesz ;)

      Usuń
  5. Kobietki - dziękuję Wam za tak życzliwe przyjęcie mojej "twórczości". Bardzo się cieszę, że moje prace się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Talent w rękach dosłownie do wszystkiego. Takich ludzi na świecie potrzeba, żeby sprawiać by był on piękniejszy. Oby tak dalej!♡

    OdpowiedzUsuń
  7. miło Cię poznać tym bardziej ,że już w sieci Cię zauważyłam . Bardzo podoba mi się Twoja wszechstronność i to ,że Tworzysz dla znajomych .

    OdpowiedzUsuń
  8. loOoczek handmade, el - dziękuję Wam za ciepłe słowa <3 To miłe uczucie wiedzieć, że to, co się robi, podoba się też innym :-)

    OdpowiedzUsuń