środa, 17 maja 2017

Porządek czy bałagan ?


Cześć!
Jak ma się tytuł dzisiejszego postu do prac scrapowych? Otóż bardzo! 
Nie potrafiłam zdecydować, którą pracę pokazać Wam w dzisiejszej inspiracji... 
Postawiłam na dwa moje projekty z ostatniego weekendu. Pierwszy uporządkowany, drugi bałaganiarski, naładowany szczegółami.
Pierwszy to album dla Malucha, który niedawno przyszedł na świat. Ten turkusowo-zielony papier z fenkiem, ujął mnie tak bardzo, że w moich projektach, myślę o nim ilekroć zabieram się za dziecięce prace. 



Drugą pracą jest pudełko exploding box, które wciąż jest hitem, wśród ślubnej papeterii. Pudełka te są czasochłonne, jednak zawsze towarzyszy im efekt "wow" ;) 


Lubię jak jest dużo, czasem mam wrażenie, że w moich pracach jest zbyt dużo. Wyzwaniem dla mnie jest zrobienie delikatnego albumu, takiego jak ten z bobasem. Usłyszałam jednak ostatnio scrapową prawdę: "Z tym artystycznym bałaganem się rodzisz, albo go potrafisz robić, albo nie. Ty to potrafisz ;)". 
Mam nadzieję, że mój bałaganiarski box i stonowany album Wam się spodobały!
Miłego, kreatywnego i słonecznego dnia!
Pozdrawiam, 
Marta


W moich pracach użyłam:

 

4 komentarze:

  1. Marta, doskonale Cię rozumiem :) Ja jak zaczynam coś robić, nie mogę przestać i ozdób przybywa i przybywa...Ja zdecydowanie lubię na bogato ;) Super, że zechciałaś się z nami podzielić aż dwiema pracami. Jeśli chodzi o papier z fenkiem też skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze uważałam, że "less is more". Ale nie tu! :D Jest idealnie! Te Wasze scrapki to co prawda nie moja "branża", ale w tym całym -jak to nazywasz- bałaganie widzę harmonię i przemyślaną kompozycję.

    OdpowiedzUsuń