środa, 3 maja 2017

Dziecięcy mini album

Cześć kochani!
Witajcie w ten piękny, majowy dzień. Pogoda jaka jest - każdy widzi, ale myślę, że niezależnie od pogody fotografujecie i uwieczniacie na zdjęciach cudowne momenty z bliskimi. Jeśli lubicie tworzyć tematyczne albumy ze swoimi wspomnieniami, zobaczcie jaką ja mam dziś dla Was albumową propozycję.
Ten tradycyjny album stworzyłam od podstaw, przycinając tekturę i czarne karty z brystolu tak, aby pasowały do zdjęć w najpopularniejszym rozmiarze 10x15cm. Oczywiście karty wewnętrzne oraz okładka są minimalnie większe - po wklejeniu zdjęcia widoczna jest elegancka, czarna obwódka.
Okładki okleiłam świetnym papierem Scrapberry's z kolekcji Forest Friends, a następnie pochlapałam białym tuszem akrylowym. Z elementów ręcznie wyciętych z tego arkusza papieru oraz z tekturek i scrapków z wykrojników stworzyłam w dolnym, prawym rogu chłopięcą w wyrazie kompozycję ozdobną.





W moim albumie znajdzie się 20 zdjęć, nie tylko tych z majówki. Zachęcam Was do tworzenia tematycznych albumów na wspomnienia - niech zdjęcia nie pozostaną na twardych dyskach na zawsze.
W pracy użyłam następujących produktów:

http://www.threewishes.pl/narzedzia-i-akcesoria/662-klej-magic-z-aplikatorem.htmlhttp://www.threewishes.pl/hobby-scrap-deco-foamiran-pianka-akcesoria/955-jednostronny-papier-do-scrapbookingu-scrapberry-s.htmlhttp://www.threewishes.pl/hobby-scrap-deco-foamiran-pianka-akcesoria/954-jednostronny-papier-do-scrapbookingu-scrapberry-s.html

Pozdrawiam,
Basia.

https://watacukrowa.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Basiu, super, że wykorzystałaś do swojego albumu ten właśnie papier. Uważam, że ta kolekcja Forrest Friends od ScrapBerry's jest słodka i urocza. Może się zainspiruję Twoją pracą, bo też mam do wykonania zaległy, wakacyjny album dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest cudowna - polecam z czystym sumieniem. A do prac dziecięcych lub po prostu do uroczych pamiątkowych albumów tym bardziej!

      Usuń
    2. Kolekcja jest cudowna - polecam z czystym sumieniem. A do prac dziecięcych lub po prostu do uroczych pamiątkowych albumów tym bardziej!

      Usuń
  2. Bardzo ładny album na zdjęcia - Albumyfoto.pl w pastelowych kolorach. Z pewnością niejednemu dziecku by się spodobał.

    OdpowiedzUsuń