piątek, 1 lutego 2019

Romantyczna kartka

Witam cieplutko!

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam romantyczną i bardzo kobiecą kartkę z dużą ilością kwiatów. 
Praca jest warstwowa, a papiery Lemon Craft z kolekcji Yesterday postarzyłam i potuszowałam. 
Dodałam obrazek z dodatków do wycięcia z pasującej kolekcji oraz tekturową ramkę, 
którą również pociągnęłam tuszem. 
Jest tu też spora ilość koronek, pomponiki i róże na tiulu. 
A między kwiatami ukryły się ptaszki z masy plastycznej. 
Całość obsypałam kamykami 3d, rozbieliłam białym gessem i pochlapałam białym splashem.
I tak oto powstała kartka w stylu shabby chic.





Ze sklepowych półek wykorzystałam: papiery Lemon Craft „Yesterday”, papier ozdobny Lemon Craft „Vintage Time”, białe gesso Cadence, kamyki małe i średnie Cadence, masę plastyczną.

Przesyłam serdeczności, Ania


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz