poniedziałek, 4 lutego 2019

Podarunek dla Przyjaciółki


Uwielbiam Wróżki!
I moje Przyjaciółki! :)
 Każda z  nich jest całkiem inna i każda wspaniała💔

To kartka, którą przygotowałam na urodziny jednej z nich. 

Powiem nieskromnie, że wyjątkowo jestem z niej zadowolona ;) 

MAKE A WISH! 
Nie bójmy się marzyć! 
 
Nie widać tego zbyt dobrze na zdjęciu, ale na kartce jest dużo cudnie mieniącego się brokatu,  są cekiny, szklane kamyki,  perełki i złota folia metalizowana, która sprawia, że podarunek wygląda trochę" jak od jubilera" ;)
Moja Przyjaciółka uwielbia błyskotki :) 

Całość zapakowana w pudełko GoatBox w którym umieściłam też cudnie pachnące świeczki zapachowe.



























Tworząc ten podarek, od początku do końca wyobrażałam sobie, jaką będzie miała minę  otwierając swój prezent i czytając życzenia solenizantka :)
Nie widziałam osobiście, ale sądząc po tym, co mi napisała, miała łzy wzruszenia w oczach...
i ja też, czytając jej komentarz ;) 💕


 A Wy? 
Czy lubicie sprawiać miłe, własnoręcznie zrobione niespodzianki swoim bliskim?

Wiem, że niektórzy z Was baaardzo ;)


całusy

1 komentarz:

  1. Cudny prezencik przygotowałaś Małgosiu , można się rozmarzyć :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń