wtorek, 26 lutego 2019

Poznajmy się . . .

Witajcie kochani

Mam na imię Agnieszka

Ciężko tak o sobie pisać więc przestawię się w takim telegraficznym skrócie :)



Ponad 11 lat temu zaczynałam od digital scrapbookingu, potem miłość digi zamieniłam 7 lat temu na papierki. Przez bardzo długi czas królował u mnie sam cardmaking, później doszły albumy i zaproszenia oraz inne formy. 

Teraz uwielbiam robić albumy ale kartek też nie unikam, bo bardzo je lubię i najchętniej robiłabym te na Boże Narodzenie ;) . Lubię warstwy ale i chętnie robię proste prace, co raz częściej sięgam  też po media.

Prywatnie - niepoprawna romantyczka, mol książkowy,kocham góry i rower, uwielbiam caffe latte i lody w polewie karmelowej. Kocham wiosnę za krokusy, magnolie, konwalie, bez a jesień za te niesamowite kolory w górach. Nie znoszę deszczu i zimna, więc najchętniej zapadałbym w sen zimowy :) Bardzo lubię kolor szary, turkus, pudrowy róż, fiolet.












I o mnie dzisiaj tyle :)

Dziękuję Małgosi za zaproszenie do DT 

A Was zapraszam na moją pierwszą inspirację już w marcu.



Pozdrawiam serdecznie 









6 komentarzy:

  1. czekam na twoje inspiracje z nieniecierpliwością <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wkrótce, zapraszam śledzenia bloga 😀

      Usuń
  2. Witaj Agnieszko i czuj się dobrze wśród nas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to będzie na pewno dobry czas 😘

      Usuń
  3. Cudne prace :) Jako , że uwielbiam zimę , na zimowe nie mogę się napatrzeć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, na pewno wśród moich inspiracji pojawią się zimowe prace. Serdecznie zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń