środa, 20 lutego 2019

Koronkowe zaproszenia

Cześć :)
Witam się z Wami dzisiaj po raz ostatni na blogu. Jako że mamy sezon komunijny, przygotowałam coś na tą okazję. Delikatne, koronkowe zaproszenia, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu. Są bardzo proste i eleganckie. Takie lubię najbardziej.







Na zakończenie chciałam bardzo podziękować Małgosi - właścicielce Three Wishes za możliwość prezentowania się na blogu, za każde ciepłe słowo i pomoc, na którą zawsze mogłam liczyć. Dziękuję również wszystkim członkom DT za stworzenie przemiłej atmosfery. Było mi tu z Wami bardzo dobrze.

Przesyłam uściski!!!
Kasia


1 komentarz:

  1. Kasiu, my również dziękujemy za Twoje cudne inspiracje na naszym blogu i życzymy samych radosnych i twórczych chwil w Twoim życiu. Wszystkiego kreatywnego!

    OdpowiedzUsuń