czwartek, 28 lutego 2019

Poznajmy się - Justyna

Witam wszystkich. Mam na imię Justyna. Jest mi niezmiernie miło, że otrzymałam zaproszenie do tak zacnego grona jakim jest DT Three Wishes. Rękodziełem zajmuję się właściwie od ponad 20 lat. Na początku był to haft richelieu, później haft krzyżykowy. Czasem udaje mi się jeszcze coś wydziergać a właściwie zacząć. Kolejnym etapem mojej przygody z rękodziełem był decoupage. Przygodę z papierem rozpoczęłam w 2015 roku. Próbuje też swoich sił w mix mediach. Obecnie zajmuję się równolegle decu i papierkami. Moją ulubioną papierową formą jest exploding box, stworzyłam ich bardzo, bardzo dużo i jeszcze nie mam dość. Bardzo też lubię tworzyć proste  decu z użyciem szablonów. Swoje prace prezentuję na fb na profilu Justyna Piwek. 
Prywatnie jestem mamą trójki wspaniałych dzieci z artystyczną duszą. Nie lubię bezczynności. Cały czas wynajduję sobie wszelakiego rodzaju zajęcia. Działam społecznie w lokalnym stowarzyszeniu oraz radzie rodziców. Prowadzę warsztaty artystyczne, najczęściej dla dzieci. Każdą wolną lub mniej wolną chwilę spędzam na zabawie z papierem lub decoupage. Poniżej przedstawiam kilka moich prac. Już niebawem zapraszam na moją pierwszą inspirację dla Three Wishes.






























Pozdrawiam serdecznie :-)

Justyna

5 komentarzy:

  1. Fantastyczne prace :)a od ślimaczka nie mogę oczu oderwać :) miło Cię poznac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Justyna! widzę, że z pierwszym postem poradziłaś sobie całkiem fajnie.
    Mam nadzieję, że spędzisz z nami radosne chwile :) Wszystkiego kreatywnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń