poniedziałek, 2 kwietnia 2018

Wielkanocne mediowanie


Witam serdecznie w lany poniedziałek.

Świętujemy, więc moja dzisiejsza inspiracja to wielkanocna ozdoba. 
Zmediowałam drewnianą gąskę. 
Na początek dwukrotnie pomalowałam ją białym gesso, 
a później nałożyłam pastę strukturalną przez maskę – gałązki.
Po wyschnięciu ułożyłam kompozycję, której głównym elementem są tekturowe jajka i wiosenne bukiety.
Dodałam do nich kwiaty różnej wielkości, sizal, gazę, piórka, pręciki i mniejsze oraz większe kuleczki. 
Wszystko dobierałam w kolorze białym, ecru lub naturalnym, aby żaden kolor nie przebijał przez media. 
Mimo to, całą kompozycję pomalowałam białym gesso.
Następnie zaczęłam kolorować. Użyłam trzech wiosennych kolorów mgiełek oraz dwóch kolorów farbek w proszku.  A na koniec całą gąskę rozbieliłam gesso.
I wiosenna ozdoba gotowa.








Ze sklepowych półek wykorzystałam:

pręciki do kwiatów




sizal


piórka



Przesyłam serdeczności


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz