środa, 11 kwietnia 2018

Parasol na "niepogodę"...

 Witajcie! 
Parasol zawsze kojarzy nam się z deszczem ;) 
Na zewnątrz ostatnio pogoda Nas wszystkich rozpieszcza, więc i ja postanowiłam zmienić zastosowanie parasola.
Do kartki wykorzystałam papiery "Romantic Garden", które znajdziecie w naszym sklepie.
Mam nadzieje, że od dzisiaj, dzięki mnie parasole nie będą Nam się kojarzyć tylko z deszczem i szarugą na zewnątrz, lecz tylko z kwiatami...
A jak przyjdą "szare dni" zajrzycie na Nasz blog i zaczerpniecie odrobinę słońca, które ja Wam dzisiaj posyłam :)












Do wykonania kartki wykorzystałam: 

http://threewishes.pl/papiery-elementy-papierowe/1312-scrapandme-romantic-garden-part-1-zestaw-papierow-30x30cm-6szt.html

http://threewishes.pl/tasiemki-koronki/272-tasiemka-bawelniana-4szt-1-m-scrapberry-s-.html

 Do miłego spotkania :)

https://www.facebook.com/Papierowy-Trybik-Katarzyna-Dragosz-1111677908876276/?ref=settings

3 komentarze:

  1. Przepięknie:):):) Jestem zachwycona! Pozdrawiam, Bożena

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam cię bardzo serdecznie W ten chłodny kwietniowy wieczór jestem pod ogromnym wrażeniem pierwsze słowo które mi się cisną na usta gdy zobaczyłam tą kartkę to była magia cudo stworzyłaś naprawdę coś bajecznego pozdrawiam cię bardzo serdecznie życzę mnóstwa kreatywności oraz spokojnej nocy dla ciebie i twoich bliskich


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia 😊

    OdpowiedzUsuń