sobota, 14 kwietnia 2018

Nowa książka w sklepie - "TILDA I JEJ DOMEK" autorstwa Tone Finnanger

Niektórzy z Was wiedzą, że likwiduję dział książek w naszym sklepie.
Głównie dlatego, że brakuje mi na nie miejsca a Wy tych książek u mnie nie szukacie :(
Są jednak takie pozycje w literaturze kreatywnej o których wiele z Was marzy
i wśród tych marzycielek jestem właśnie JA :)
Czy jest wśród Was ktoś kto nie zna TILDY ? 
 
W naszym sklepiku pojawia się właśnie 
"TILDA I JEJ DOMEK"
autorstwa Tone  Finnanger

 pozycja  przetłumaczona na język polski.
 





A więc 
 otwórz skrzynię z zabawkami Tildy. Co znajdziesz w środku?
Magiczny świat przytulanek od uroczych lalek i zwierzątek po ciepłe i miękkie kołdry i oryginalne dodatki do dziecięcego pokoju. A wszystko niezwykle proste w wykonaniu. Tilda to najbardziej wyjątkowa spośród wszystkich lalek. Powstała w 1999 roku w Norwegii i od tego czasu, czerpiąc z wzornictwa i folkloru Skandynawii, podbija serca dzieci i dorosłych na całym świecie. 


Książka zawiera: wzory i wykroje


Tildę Malwinkę uszyła na podstawie wykroju z tej książki 
Rusłana Dzilińska, która poprowadzi dla Was lipcowe warsztaty


A ja już zmykam, tyle na dziś :)



Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz