piątek, 27 kwietnia 2018

Gościnne projektantki wyróżnione w #13 wyzwaniu ,,Ozdoba Wielkanocna,,

Witajcie!

Dzisiaj zapraszam do zapoznania się z naszymi wyróżnionymi Projektantkami :) 
W tym miesiącu mamy takie dwie :) 


Inka-Art



Cześć, witam serdecznie :-)

Mam na imię Halina - w sieci znajdziecie mnie pod nickiem Inka-art. 
Dzisiaj mam ogromną przyjemność gościć na blogu Three Wishes w nagrodę za wyróżnienie w ostatnim wyzwaniu.
Jestem osobą dość wszechstronną jeśli chodzi o techniki twórcze. Ulubione i najczęściej wykorzystywane to scrapbooking, decoupage, mix-media oraz ceramika. Oprócz wymienionych zajmuję się rysunkiem, malarstwem, fusingiem, wykonuję prostą biżuterię, szyję, ostatnio zainteresowała mnie makrama i szydełkowanie. Uwielbiam tworzyć w myśl zasady DIY - czyli zrób to sam i jestem recyklingową maniaczką - fanką wykorzystywania w swoich pracach rzeczy z odzysku :-)
Dzisiaj chciałam zaprezentować Wam pokrótce jak wygląda moja twórczość;





Na gościnne spotkanie przygotowałam inspirację w postaci eleganckiego kompletu ślubnego. Do jej stworzenia wykorzystałam papiery pochodzące z kolekcji jednej z moich ulubionych marek - UHK Gallery.


Dziękuję bardzo za zaproszenie i możliwość zaprezentowania swojej osoby :-) Ja z kolei serdecznie zapraszam w moje skromne progi - oprócz inspiracji można znaleźć tam kursy krok po kroku, metamorfozy i prace tworzone w ramach przynależności do DT:   


Pozdrawiam wiosennie,
Inka




Mirosek

Witam.
W poprzednim wyzwaniu moja praca otrzymała wyrożnienie i tym samym zostałam zaproszona na gościnne występy.
Mam na imię Mirka a w świecie blogowym istnieję jako mirosek.
Rękodziełem pasjonuję się odkąd pamiętam. Moje hobby to: szydełko, hafty, frywolitka, druty, zabawy ze wstążką, recykling, papierowa wiklina i papierki a poza tym mam jeszcze kota na punkcie kotów :)
Przybliżę Wam moje hobby pokazując kilka wcześniejszych prac.




Dziękuję za zaproszenie, na tę specjalną okazję przygotowałam prostą karteczkę komunijną.





Pozdrawiam i zapraszam do buszowania po moim blogu.
Mireczka-mirosek


Ja tymczasem dziękuję za przeczytanie i podziwianie pięknych zdjęć naszych Projektantek. 
Zapraszam na Ich blogi i strony oraz na nasze kolejne wyzwanie, którego temat poznacie już niebawem 


Pozdrawiam 

Maciek- Pracownia Maciuskrapki



2 komentarze:

  1. Jeszcze raz bardzo dziękuję za wyróżnienie mojej pracy oraz możliwość zaprezentowania swojej twórczości na Waszym blogu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja również chcę bardzo serdecznie podziękować za zaproszenie i miłą gościnę oraz wyrazić podziw dla prac tworzonych przez Mirkę - bardzo utalentowana Osóbka :-) Pozdrawiam i życzę miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń