piątek, 20 kwietnia 2018

Gościnna Projektantka - Małgosia

Witam serdecznie!
Nazywam się Małgorzata Grałka i wygrałam ostatnią Zabawę  na blogu Three Wishes.


Jest mi bardzo miło gościć w tak pięknym miejscu! 

Mieszkam w bardzo małej wsi, gdzie każdy dzień budzi mnie śpiewem ptaków, zwłaszcza o tej najpiękniejszej porze roku.
 Na co dzień zajmuję się domem, a w wolnej chwili odstresowuję się tworząc, mam nadzieję – ładne rzeczy :)



Od 2011 roku prowadzę bloga To co lubię 
a zaczynałam od szydełka, potem było troszkę wikliny papierowej, następnie pokochałam decoupage i ta miłość trwa do dziś. Polubiłam też  mix media, które dają duże pole do popisu, a od niedawna próbuje też swoich sił w tworzeniu kartek, pudełek itp. 
Bardzo lubię robić kwiatuszki z papieru i ostatnio bardzo modnego foamiranu, które z przyjemnością wykorzystuję w swoich pracach.  A oto kilka z nich

 









Na gościnną inspirację przygotowałam album, do którego użyłam 
papier ScrapAndMe projektu Agi Baraniak, piankę foamiran, oraz owoce głogu w kolorze fioletu, 
do kupienia w Three Wishes


Pozdrawiam Was serdecznie
i zapraszam również na mojego bloga
Małgosia







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz