piątek, 31 sierpnia 2018

Pudełko na różności

Witam serdecznie!

Tym razem przygotowałam pudełko na różności. Kończą się wakacje, przygotowania do nowego roku szkolnego trwają, a moje pudełko może służyć do przechowywania kredek, ołówków i długopisów. 
Choć ja zapewne będę w nim trzymała pędzle, bo mam ich dużo i każdy służy do czegoś innego. 

Pudełko pomalowałam białym gesso, później gdzieniegdzie czarnym gesso i złotą farbą i znów białym gesso. 
A następnie przetarłam drobnym papierem ściernym. Na takiej bazie nakleiłam tekturkowe bąbelkowe tło, później ułożyłam kwiatową kompozycję i trochę ją musnęłam czarną mgiełką i złotymi oraz brązowymi farbkami. Dodałam chlapnięcia i… gotowe.







Ze sklepu użyłam:



Przesyłam serdeczności, Ania






8 komentarzy:

  1. Śliczne,niepowtarzalne pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, oryginalne pudełko. Będzie idealne i na biurko ucznia i rękodzielnika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana <3 Uczniowie już mi wyrośli, więc pudełko będzie miało miejsce w mojej pracowni :-)

      Usuń
  3. Przydatne a zarazem pieknie ozdobi biurko :)

    OdpowiedzUsuń