piątek, 24 sierpnia 2018

Gościnna Projektantka - Ewa


Niemiernie miło nam dziś powitać Ewę, której wyjątkowa, akwarelowa kartka została przez nas wyróżniona w wyzwaniu Róża - królowa kwiatów



Witajcie! 
Mam na imię Ewa, choć w internetowym światku pojawiam się jako hubka38
Z nazwy bloga -„Biżuteryja”-można wywnioskować, od czego zaczęła się moja blogowa przygoda. 
Biżuterię robię raczej mało skomplikowaną, za to zestawiam dziwnie kolory i faktury.

Próbowałam też decu, szycia, papierowej wikliny, ale jak większość, która miała możliwość zasmakowania scrapbookingu, zostałam pochłonięta bez reszty.

Co kocham w scrapbookingu najbardziej? 

Stemple i kolorowanie!!!! 
Ale uwielbiam też embossing,  pastę modelującą i tusze!
Czym koloruję? Markery alkoholowe, kredki akwarelowe i  prismacolor, farby akwarelowe.
Jakie formy przyjmują moje scrapbookingowe twory? 
Najczęściej oczywiście kartki, ale przepadam też za boxami pop-up czy czy shakerami.
 

A oto kilka moich prac:
 

Farby akwarelowe



 I wyróżniona przez Was karteczka


 Markery copic i tusz distress



 Copici i box pop-up
 

Kredki akwarelowe



Kredki prismacolor






A to zrobiona specjalnie dla Was karteczka ze stempelkiem ze sklepu Tree Wishes : http://threewishes.pl/stemple/292--zestaw-stempli-105105cm-fairy-tale-once-upon-a-time-scrapberry-s.html




Dziękuję za wyróżnienie w wyzwaniu i możliwość pokazania swoich prac na Waszym blogu. Pozdrawiam wszystkie zaglądające osoby 😊
Ewa


Mnie bardzo podobają się wszystkie prace Ewy, są takie kolorowe i radosne!
A Wam? 
Czy próbowaliście już kolorowania stempli, czy sięgacie czasem po markery, farby lub kredki?
Czekamy na Wasze komentarze

 
Do zobaczenia


Małgosia

6 komentarzy:

  1. Miło zobaczyć Cię Ewuniu i Twoje cudne prace.:) Ja dopiero rozpoczynam przygodę z rękodziełem, na razie w kartkowaniu sięgam czasami po kredki, ot takie moje przedszkole.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj piękna to będzie przygoda! jesteśmy przekonani :)

      Usuń
  2. Prace Ewy podziwiam od dawna:) Na przedstawionych w poście widać mistrzostwo, kunszt, talent... Kolejny raz zachwyciłam się nimi, choć wszystkie znam z bloga Hubci.
    Sama próbuję także tych technik. Powiem jeszcze, że moja przygoda z markerami zaczęła się właśnie dzięki Ewie, która pewnego razu wsadziła ich mnóstwo do koperty i przysłała do mnie:))) Marzę, żeby malować tak pięknie!
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu, a Ewie gratuluję gościnnego występu - bardzo udany:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam prace Ewuni, podziwiam je od dawna, kilka z nich mam u siebie w domu z czego ogromnie się cieszę. Chciałabym się nauczyć tak pięknie kolorować, marzą mi się copiki, ale niestety do najtańszych one nie należą, więc póki co pozostają tylko w mojej sferze marzeń :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuś gratuluje wyróżnienia! Wcale sie mu nie dziwie bo mnie tez bardzo zachwycają Twoje prace! Slicznie kolorujesz a do tego swietnie zestawiasz całość;) wiem bo widziałam na zywo Hihi w swoich łapkach:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Podobają mi się prace Ewuni,W kolorowaniu jest nie zastąpiona, Pięknie zawsze dobiera kolory, Mam kilka karteczek od Ewuni i wszystkie są Prześliczne. Ewuniu gratuluję CI wyróżnienia - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń