piątek, 3 sierpnia 2018

Layout - WIELKA PIĄTKA!


Przed Wami WIELKA PIĄTKA !
Piątka Przyjaciółek z gimnazjum :)

Czy ich przyjaźń przetrwa ? 

Każda z nich wybrała inną szkołę średnią, po wakacjach nie spotkają się już w jednej klasie.

Mam nadzieję, że mojej córce spodoba się ten layout z balu gimnazjalnego.
To niespodzianka, którą zobaczy dopiero po powrocie z kolonii.
Layout jest w rozmiarach 50cmx50cm i zawiśnie na ścianie.

Wykorzystałam w nim uwielbianą przeze mnie kolekcję Lemoncraft Day Dream 
 z łapaczami snów. 

 

 




 
 

Ze sklepowych półek wykorzystałam:

Zestaw papierów Lemoncraft - Day Dream i badzik z motylem,
oraz elementy do wycinania z kolekcji Vintage Time - Lemoncraft

stempel ScrpaBerry's
napisy od Mintay Papers
tusz pigmentowy Latarni Morskiej
sznurek woskowany 1mm
szyldzik metalowy od ScrapHobby
perełki i brylanciki 


Pozdrawiam urlopowo


Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz