sobota, 18 sierpnia 2018

Gościnna Projektantka - Agnieszka

Dziś na blogu gościmy Agnieszkę, której quillingowe kwiatki zajęły pierwsze miejsce w naszej poprzedniej  zabawie " Zróbmy sobie kwiatka".
 Witam cieplutko. 
Bardzo dziękuję za zaproszenie i możliwość pokazania tego co robię na blogu Three Wishes. 
Mam na imię Agnieszka. 

Rękodzieło towarzyszy mi całe życie
chociaż nie zdawałam sobie z tego sprawy.
Robieniem kartek a także ozdób świątecznych zajmuję się od ok. 3 lat. 
Na początku były to tylko prace quillingowe. 
Jakieś półtora miesiąca temu pokochałam cieniowanie, koronki, sizal a przede wszystkim wycinanie elementów i układanie ich w kompozycję. 
Bardzo się tego obawiałam, ale nie taki diabeł straszny jak już się spróbuje.  


Oczywiscie quilling dalej jest moją pasją, ale teraz staram się go połączyć z tymi wszystkimi dodatkami. 
Moje prace można zobaczyć na raczkującym dopiero blogu Wstążką i papierem https://papierowouagi.blogspot.com/  lub stronie fb o tej samej nazwie.







Na dzisiejsze spotkanie przygotowałam czekoladownik.
Czasem chcemy za coś podziękować i dobrze jest mieć takie opakowanie w którym można schować słodki upominek. 
W środku jest też miejsce na napisanie kilku słów.
To taki test i dla mnie, ponieważ kwiaty, które zrobiłam nie są tym razem quillingowe.
 






Do zrobienia czekoladownika użyłam papierów LemonCraft. 
Na oklejenie papier z kolekcji "Gossamer blue 02", natomiast na przód i duże kwiaty użyłam papier z kolekcji "Nie zapomnij mnie 03" http://threewishes.pl/papiery-elementy-papierowe/1408-lemoncraft-papier-do-scrapbookingu-nie-zapomnij-mnie-03.html 
małe kwiatuszki przypominające niezapominajki są zrobione z foamiranu irańskiego http://threewishes.pl/foamiran-iranski-i-ultracienki/795-foamiran-iranski-niebieski-18-maly-arkusz-30x35-cm.html 


Bardzo dziękuję za uwagę i pozdrawiam
Agnieszka

I ja się z Wami żegnam Kochani
życząc Wam pięknego słonecznego weekendu!
Ja niestety po ogrodowych szaleństwach 
jestem bardzo na bakier z kręgosłupem i szczerze się zastanawiam w jakiej pozycji spędzę dzisiejszy dzień 😜

Małgosia

12 komentarzy:

  1. Aga, piękny czekoladownik, piękne kwiaty, super kompozycja, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, tym bardziej że to moje pierwsze kwiaty (i cała praca) w tym stylu.

      Usuń
  2. Śliczny czekoladownik, a kwiatuszki cudne, wszytko pięknie się komponuje. Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekoladownik BOMBA! Cudowny vintage! A te duże kwiaty z papieru są przecudowne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne wszystkie prace! Aga masz niesamowity zmysł do łączenia quillingu ze scrapbookingiem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te słowa. Dopiero się tego uczę i mam nadzieję, że bedzie jeszcze lepiej. Staram sie zapamiętywać wszystkie wasze rady i uwagi i je wykorzystywać.

      Usuń
  5. Bardzo mi się podobają twoje kartki. A czekoladownik jest urzekający. Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję ❤️❤️❤️❤️

      Usuń
  6. Niełatwe to połączenia,ale Tobie wychodzą jak z płatka, quillingowego ;)) Czeko też się z tymi kwiatkami udał, ładnie grają te kolory!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za te słowa. To moje początki i mam nadzieję że bedzię jeszcze lepiej.

      Usuń