poniedziałek, 8 stycznia 2018

Zimowy lampionik

Okres świąteczny już za nami, ale zima ciągle trwa. Myślę, że fajnie w takie zimowe wieczory posiedzieć w przyjemnej atmosferze, w blasku świec.
Sama lubię świeczki, a jeszcze bardziej lampiony, które z przyjemnością tworzę.
I dlatego dzisiaj chciałabym Was zainspirować właśnie takim lampionikiem.
Do jego wykonania naprawdę niewiele potrzeba: wystarczy jakiś słoiczek (ja uwielbiam te po jogurtach), kawałek bawełnianej koronki i jakieś ozdoby.
Ja użyłam kwiatka, który wykonałam z welurowgo foamiranu oraz maleńkie szyszki i scrapki - gałązki z zielonego papieru czerpanego.
I to w zasadzie wszystko - ot tak niewiele potrzeba, by zrobić coś fajnego :-)





Mam nadzieję, że wykorzystacie mój pomysł i zrobicie sobie taki lampionik.

W Three Wishes znajdziecie niektóre z produktów, których użyłam w swojej pracy:
 




Pozdrawiam serdecznie :-)

https://danfi1.wordpress.com/








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz