sobota, 27 stycznia 2018

Zeszłoroczna jeszcze fotorelacja z warsztatów - Craft Club Three Wishes

Dawno mnie tu nie było.
Przed nami już nowe warsztaty, a ja jeszcze chcę powrócić do tego, co działo się u nas na początku zimy.
Jest trochę zaległości...

Dziś wspomnienia z warsztatów z Mariuszem Gierszewskim, który przywiózł ze sobą  z Łodzi dwie fajne babki Marikę i Iwonkę, z którymi, już dziś wiem, spotkam się ponownie niebawem :) 
Wśród łódzkiej ekipy nie mogło zabraknąć też Mateusza :)



 
  

 tu zachwycam się torebką Iwonki😍

 

Na warsztatach z Mariuszem tradycyjnie już Ania, Zuzia i Justyna :) 

Dołączyły do nas Agnieszka i Madzia




Podczas warsztatów powstawał album z papierami MINTAY PAPERS, które były nowością w naszym sklepie (zapraszam na zakupy :)), nadal dostępne.
Na zdjęciach kolekcja CELEBRATIONS.









 




Widzicie jak pięknie zagląda do nas słońce?






 
kończymy, jak już ciemno jest!
Na przyjemnościach czas szybko leci.


 Ja się z Wami już żegnam, ale dla miłośników albumów mam miłą (mam nadzieję) wiadomość, że już niebawem w Three Wishes odbędą się warsztaty albumowe z Karoliną Bukowską - 11 lutego i z Zuzą Gułaj -18 lutego, na które serdecznie zapraszamy.
 Zapisy u prowadzących. 

uściski dla Was


Małgosia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz