sobota, 26 sierpnia 2017

Poznajmy się bliżej - Justyna

Witajcie,

Mam na imię Justyna i od 6 miesięcy mam przyjemność tworzyć dla Was na blogu Three Wishes więc troszkę już znacie moje prace. Dziś chciałabym pokazać Wam moje ulubione.
Scrapbookingiem zajmuję się od lutego 2015 roku i wtedy też na moim pierwszym blogu opublikowałam pierwszą kartkę wykonaną w tej technice. Pamiętam jak bardzo chciałam aby projekt z głowy udało się przenieść na papier. Oto ona:



Kolejną moją faworytką jest mój pierwszy tag z sową. Delikatne pastelowe barwy w odcieniach błękitu i zieleni do tego ogrom kwiatów.


 Każdy twórca ma swój ulubiony styl. Jedni lubią prace clean&simple, inni mediowe lub bogate w dodatki. Ja jeszcze nie mam swojego ulubionego kierunku tworzenia. Za to bardzo lubię eksperymentować. Kocham kartki o różnych kształtach dlatego że są wyjątkowe i oryginalne.




Każdy z nas marzy o swojej pracowni gdzie można było by usiąść i tworzyć. Niestety nie jestem posiadaczem takowej. Dlatego cenię sobie rozwiązania które pomagają mi trzymać mój twórczy bałagan w ryzach.



Z moich ulubionych prac najbardziej lubię "te ostatnie". Dlaczego? Dlatego, że dzięki nim wiem że nadal tworzę i cały czas się rozwijam poszerzając swoje umiejętności o coraz to nowe techniki. :)


Pozdrawiam!

justynka-rekodzielo.blogspot.com

1 komentarz:

  1. Justyna! piękne i różnorodne prace nam pokazałaś! Wesołe i kolorowe.
    Nardzo się cieszę, że się z nami dzielisz swoimi inspiracjami.

    OdpowiedzUsuń