środa, 30 sierpnia 2017

Gościnna Projektantka


Pamiętacie jak 31 lipca ogłosiliśmy kto został zwyciezcą naszej lipcowej zabawy 
" Niech żyją wakacje" ?

Dziś mamy okazję poznać ją bliżej.
To Justyna K. z Trzeciego pokoju 



Witaj Justyna :)

- Na początku dziękuję za zaproszenie do Three Wishes; po raz pierwszy mam okazję być Gościnną Projektantką :)

Czy powiesz nam kilka słów o sobie?

Aktualnie zajmuję się domem, odpoczywam, czekam na naszego pierwszego dzidziusia :)


Moją pasją jest decoupage, którym zajmuję się - z większymi i mniejszymi przerwami - od około 10 lat.

To kilka moich prac.






Blog - Trzeci Pokój - prowadzę od początku tego roku. Wirtualny świat rękodzieła wciągnął mnie; inspiruje, zachęca do działania i poszukiwań, dzięki temu tworzę coraz więcej, sięgam po nowe techniki, motywy, materiały, itp.

Czy masz swój ulubiony styl w którym najchętniej tworzysz? 

Nie mam ulubionego stylu; gdy pracuję nad nowym projektem, najbardziej zależy mi na jakości, trwałości i praktyczności. 

Lubię, kiedy to, co tworzę jest dopracowane, estetyczne i kiedy można tę rzecz jakoś wykorzystać - np. na przechowywanie drobiazgów.



Oczywiście nie zawsze to, co robię jest w 100% praktyczne ;) W tym roku zaczęłam interesować się ceramiką - w szczególności spodobało mi się lepienie postaci, np. aniołków.




Przy pracy z produktami z Three Wishes po raz pierwszy spróbowałam użyć papieru do scrapbookingu zamiast tradycyjnych papierów do decoupage - gdyby nie podróże po rękodzielniczych blogach nie wiedziałabym, że można w ten sposób wykorzystać papier do scrapbookingu :) Jestem bardzo zadowolona z efektów - papier łatwo się przykleił do pudełek i ramek; świetnie zniósł zabiegi, którym zwykle poddaję papiery ryżowe i serwetki, czyli np. lakierowanie lub cieniowanie farbami.







Z produktów Three Wishes przygotowałam dwie propozycje - przerobiłam pudełka na przydasie oraz ozdobiłam ramki w kształcie serduszek. 





Przepięknie je ozdobiłaś Justyno, podobają mi się wszystkie przedstawione tu prace :)
Ja też uwielbiam różane motywy i decoupage.

A na koniec powiedz nam jeszcze co lubisz najbardziej robić w wolnych chwilach?

 - Poza decoupage uwielbiam czytać - najbardziej powieści. 
Pochłaniam je namiętnie, kiedy kończę jedną, musi już na mnie czekać kolejna, bo inaczej jestem chora ;)

Bardzo się cieszę, że się poznałyśmy. 
Życzę ci dalszych sukcesów.
Teraz najbardziej w nowej życiowej roli - MAMY :) 


uściski

Małgosia

1 komentarz:

  1. Dziękuję :)
    Z przyjemnością będę zaglądać w przyszłości na blog Three Wishes :)

    OdpowiedzUsuń