poniedziałek, 3 lipca 2017

Coś się kończy, coś zaczyna...


Zakończył się niedawno pracowity rok szkolny... dla mojej klasy 4b ostatni dzień przed wakacjami nie był jednak w pełni radosny, gdyż żegnali swojego kolegę Franka, który przeprowadza się do Poznania. Były łzy i smutek... 

Dzieciaczki przygotowały dla Franka śliczne kartki, z których zrobiłam album, a ja - przygotowałam do kompletu pudełeczko z życzeniami...


Przed Frankiem nowy etap, nowe wyzwania, nowi koledzy... Na pewno poradzi sobie doskonale. Mamy jednak nadzieję, że czasem zatęskni za naszą małą szkołą na prowincji... 












Ze sklepu Three Wishes wykorzystałam:








Pozdrawiam :)




1 komentarz:

  1. Aniu, fantastyczny pomysł na sympatyczne pożegnanie ucznia. Na pewno będzie to sentymentalna pamiątka na dłuuugie lata.

    OdpowiedzUsuń