czwartek, 20 lipca 2017

10 Ogólnopolski Zlot Scrapbookingowy - fotorelacja.

Będąc na urlopie, nadrabiałam zaległości i nadszedł czas, by pokazać Wam trochę fotek z minionego 10 Ogólnopolskiego Zlotu Scrapbookingowego - corocznej warszawskiej imprezy scrapowej.

To był już 10 raz - 10 czerwca - w moje imieniny :)
Moje kochane Warsztatowiczki - Ela i Ewa odwiedziły mnie, przynasząc śliczne róże i wiśniową naleweczkę własnej roboty (dziękuję raz jeszcze dziewczyny 💕)

Three Wishes pojawiło się na tej imprezie ze swoim stoiskiem po raz pierwszy,
a impreza odbywała się w Hali Sportowej Koło na ul. Obozowej w Warszawie.





Niektórzy z nas rano potrzebowali rozgrzewki 😊






Pierwszy stanął nasz nowy rollup,
obok ja (udało mi się nie zasłonić wszystkich liter) 😛



Zapraszamy do stoiska 33!


Basia bardzo mi pomagała.


Przez jakiś czas był też mój mąż, ale większość czasu spędził poza halą ze swoim chrześniakiem.
Jak to faceci wybrali grzebanie w samochodzie i pojechali do sklepu....motoryzacyjnego 😀
Na szczęście wrócili na pakowanie.
Wyszliśmy ostatni 😜






Wystawiało się prawie 50 wystawców, niestety byłam tak zajęta, że zrobiłam niewiele zdjęć.
Udało mi się spotkać i miło porozmawiać z Liną Shvets i jej mężem Michałem.
Na zdjęciu tylko Michał, gdyż Lina pobiegła oczywiście na warsztaty.
Do stoiska Foamiran w Polsce miałam rzut beretem, więc mamy najwięcej fotek :)



Jak wiecie nasza firma współpracuje z Foamiran w Polsce. 


Pastele Mungyo Gallery są doskonałe do barwienia foamiranu
i razem z różnymi rodzajami kreatywnej pianki znajdziecie je w naszym sklepie na www.threewishes.pl



Widzicie te przepiękne irysy i peonie?
W weekend 29 i 30 lipca będą tematem
głównym naszych warsztatów z Liną Shvets


Niezwykle miłe spotkanie z Bożenką Karteczką Jaskółeczką "Avaler" z naszego DT.


Otrzymałam od Bożenki prześliczne kartki jej autorstwa
(szkoda, że nie pokazałam ich w obiektywie) :(




A tu już Ania z Rosy Owl, która jest producentem wykrojników do kwiatów, dostepnych w naszym sklepie.



chwila z Anetą Shradhą ze Scrap And Me 



Tu podglądam pokaz Mariusza Gierszewskiego. 











A tu exploding box Mariusza, zapowiedź warsztatów, które odbędą się i u nas 5 sierpnia.
Zapraszam Was serdecznie do zapisu.



I już wracam do naszego stoiska.

Basia pyta z wyrzutem:
-Mamo gdzie tak długo byłaś?





No to ja znowu staję i zapraszam gości do naszego stoiska :)




Podsumowując naszą obecność na Zlocie,
był to czas na bliższe spotkania i poznanie się osobiste z włascicielami innych sklepów scrapowych,
oraz przemiłe rozmowy towarzyskie ze starymi i nowymi znajomymi.

A czy Wy już mieliście okazję nas poznać ?
Jeśli nie zapraszam do naszej pracowni w Warszawie
i na www.threewishes.pl

buźka


Małgosia













































 





 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz