piątek, 2 czerwca 2017

I ślubuję Ci...


Mija czas komunii, nadchodzi czas ślubów… 

Pora zatem na zaprezentowanie jednego z pudełeczek, które miałam przyjemność robić z tej okazji :)

Kolorystyka raczej typowa, chociaż muszę Wam powiedzieć, że zdarzają mi się zamówienia bardzo oryginalne - na początku roku robiłam na przykład pudełeczko na ślub swojej byłej uczennicy - w kolorze czarnym! 

Tym razem jednak zapraszam do obejrzenia zdjęć mocno typowego pudełeczka ślubnego :)











Elementy użyte do wykonania pudełeczka można oczywiście nabyć w sklepie Three Wishes. Ja wykorzystałam:









Pozdrawiam :)


2 komentarze:

  1. Moc szczęścia wypływa z Twojego pudełeczka Aniu. Para Młodych na pewno będzie uszczęśliwiona tym prezentem. Dziękuję, że zechciałaś je nam pokazać :)

    OdpowiedzUsuń