czwartek, 25 kwietnia 2019

Wspomnienia z wycieczki

Witajcie Kochani

Dzisiaj mam dla Was wspomnieniowy albumik z wycieczki.

Jak czytaliście mój post powitalny, to wiecie,że wycieczki zajmują szczególne miejsce w moim sercu. A jak są wyjazdy to i muszą być pamiątki. Część z nich jest archiwizowana w inny sposób, w zależności co to jest, ale wszystkie papierowe pamiątki zazwyczaj lądują w albumie. I taki z pierwszego weekendu w Górach Świętokrzyskich dzisiaj Wam pokażę :)



Ja mam najczęściej albumy podzielone tematycznie. Inni np. wklejają pamiątki z podziałem na dni.
I tak u mnie część pierwsza to mapki od organizatora wycieczki oraz informator o miejscowości lub charakteryzującym ją punkcie.



Kolejne kieszonki/schowki to miejsca na wszystkie bilety wstępu, tutaj znalazły swoje miejsce bilety na zwiedzanie Krypty Jeremiego Wiśniowieckiego oraz na taras widokowy.




Ostatnia część to pocztówki z pieczątkami ze szlaku oraz kieszonka na zdjęcia,które trafiły już do fotolabu i wkrótce przycupną w swojej kieszonce :)


Ze sklepu użyłam:

Mintay by Karola -WANDRELUST 09 - Arkusz elementów do wycinania 30,5cmx30,5cm  Mintay by Karola - Birdsong - Zestaw papierów do scrapbookingu  30,5x30,5cm

Pozdrawiam Was i zapraszam na kolejną inspirację :)



4 komentarze:

  1. Świetny album , będzie miłą pamiątką z podróży :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Do takich albumów i ukrytych w nich wspomnień chętnie się wraca :)

      Usuń
  2. A gdyby tak wybrać albania wycieczki , co myślicie? Z takiego wyjazdu to piękne wspomnienia by były myślę. Jeśli tylko uda mi się z urlopem, to chyba się na taki wyjazd skuszę.

    OdpowiedzUsuń