sobota, 6 kwietnia 2019

Mixmediowe okładki, czyli Danfi oswaja media

Ciągle powtarzam znajomym, że ne jestem "medialna". Ale od jakiegoś czasu coraz częściej sięgam po różnego rodzaju media i próbuję j oswoić.
Dzisiaj chciałbym Wam pokazać efekty tych moich eksperymentów.
Czegóż ja nie użyłam: farby, gesso, pasty, woski, lakier. Tymi mediami potraktowałam nie tylko okładki, ale też odcisk, gazę, tekturki. Wykorzystałam też maski.
Nie wiem, czy okładki Wam się spodobają, ale włożyłam w nie wiele serca.

Zresztą sami zobaczcie, co wymodziłam

Pierwsza okładka - wielkość A4

Tutaj widać przecierki. Wykorzystałam maski - użyłam do nich białego gesso, farby - efekt mchu oraz brązowej farby i pasty - efekt rdzy. Zrobiłam tekturowe cegiełki, które pomalowałam farbą - efekt betonu, nałożyłam na nie pastę woskową. Całość pomalowana jest trzema warstwami lakieru wodnego







Druga okładka - A5

Okładkę pomalowałam białym gesso. Następnie pokryłam pastą - efekt rdzy, złotą pastą woskową. Wykorzystując maskę, nałożyłam wzór białym gesso, a po wyschnięciu przetarłam złotą pastą woskową. Złotą farbą pomalowałam wycisk i tekturki. Skrzydła z tekturki pomalowane są farbą srebrną. Wokół twarzy przykleiłam gazę, która swój efekt uzyskała dzięki farbie srebrnej i białemu gesso. Całość pomalowana jest podobnie jak w pierwszej pracy, trzema warstwami lakieru wodnego






 Część wykorzystanych przeze mnie mixmediów znajdziecie na półkach Three Wishes:

http://threewishes.pl/farby-cadence/1569-gesso-150ml-biale.html     http://threewishes.pl/pasty-cadence/1448-pasta-efekt-betonu-cadence-250ml-.html 



http://threewishes.pl/farby-cadence/1449-farba-efekt-mchu-90ml-jasna-zielen.htmlhttp://threewishes.pl/farby-cadence/1450-farba-efekt-mchu-90ml-ciemna-zielen.html
                             
 
Mam nadzieję, że tym postem zachęciłam do wypróbowania mixmediów osoby, które jeszcze ich nie wypróbowały. Zabawa przy tym jest przednia, a i efekt wydaje mi się, że ciekawy :-)

Pozdrawiam serdecznie :-)

                     Danusia / Pasje Danfi                       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz