poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Wesołego Dyngusa


Tak się złożyło, 
że w tym miesiącu moja inspiracja na blogu Three Wishes przypadła właśnie
 w drugi dzień Świąt Wielkanocnych.
Korzystając zatem z okazji, składam wszystkim odwiedzającym ten blog gorące życzenia
Wesołych, wiosennych, pełnych ciepła i słońca rodzinnych Świąt.

Moja dzisiejsza praca zamyka też cykl wielkanocnych kartek, których w tym roku było niewiele, a wszystkie powstały z tej samej kolekcji papierów.
Wykorzystałam moje ulubione bazy GoatBox. Kwiatuszki z foamiranu wykonałam własnoręcznie, a maleńkie pstrokate jajeczka pomalowałam pudrami Cadence tak, żeby kolorystycznie pasowały do całości.






W naszym sklepiku znajdziecie:







Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia w maju.



1 komentarz:

  1. Zachwycająca , jak wszystkie Twoje karteczki :) Jak dla mnie z przesłaniem , żeby ,, w ten świąteczny czas " nie spieszyć się , jak ten śliczny ślimaczek na niej :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń