czwartek, 4 kwietnia 2019

Album ślubny w emerytalnej odsłonie

Ostatnio miałam niewątpliwą przyjemność wzięcia udziału w warsztatach, które prowadziła jedna z naszych projektantek Ewa Constancja. Podczas ich trwania zrobiłam między innymi album ślubny.
Nie byłabym jednak sobą, gdybym go nie przerobiła i nie zmieniła jego przeznaczenia. Ze ślubnego albumu zrobiłam album dla koleżanki odchodzącej na emeryturę. A zamiast zdjęć - dałam karteczki z cytatami.

A oto efekty mojej pracy - sporo zdjęć:


























Na koniec chciałbym Was zachęcić, jeżeli tylko będziecie mieli możliwość, do wzięcia udziału w warsztatach prowadzonych przez Ewę. Również w tych, które prowadzi w Three Wishes. Poza tym, zachęcam Was, szczególnie osoby mieszkające w pobliżu Warszawy, do skorzystania z oferty warsztatowej naszego sklepu - każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Pozdrawiam serdecznie :-)

Danusia / Pasje Danfi

8 komentarzy:

  1. Prześliczny album.Zrobiłaś coś cudownego.Już widzę zachwyt obdarowanej.Świetny pomysł z tymi cytatami.Niesamowity jest ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie mi milo, że tak bardzo spodobał Ci się ten album :-)

      Usuń
  2. Och można się rozmarzyć :) przepiękna praca, zachwycam sie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest :) Piękne i mądre cytaty , zawarte w nich życzenia , oprawione w ten cudny album , przyniosą obdarowanej wiele radości i dużo pięknych dni :) Dostać takie cudo , to prawdziwe szczęście :)

    Kilkakrotnie byłam na warsztatach z Ewą Constancją , na albumie ślubnym również i mam nadzieję na kolejne , bo to co tworzy Ewa zachwyca mnie nieustannie , a warsztaty z Ewą to cudownie spędzony czas w miłym towarzystwie , mnóstwo wiedzy jaką otrzymujemy od Ewy i niezapomniane chwile :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za tak miłe słowa. Myślę, że i Ewie, po ich lekturze zrobi się ciepło na sercu :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album,delikatny i romantyczny,aż miło na niego patrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż cieplej robi się na sercu, czytając takie komentarze - dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń