piątek, 4 stycznia 2019

Mroźny czekoladownik

Święta za nami. Sylwester to też już historia. W kalendarzu panuje zima.  Inspirując się pogodą postanowiłam zrobić mroźny czekoladownik.
Mam nadzieję, że oprószone śniegiem kwiaty, liście, krawędzie pudełka oraz błyszczące się oszronione skrzydełka anioła, spowodują, że zima z puszystym śniegiem zostanie z nami na dłużej- wszak wkrótce zaczną się ferie, a bez śniegu to kicha.




 



Wykorzystałam:
niebieski czekoladoawnik (GoatBox), papier - LemonCraft ("Nie zapomnij mnie" 02),  białe pompony akrylowe, Suche pastele - Gallery, białe gesso, brokat w długopisie

                       
Życząc twórczego Nowego Roku, pozdrawiam serdecznie i zachęcam do dzielenia się w komentarzach Waszymi uwagami :-)

Danusia / Pasje Danfi


2 komentarze:

  1. Czekoladownik prześliczny, piękna kompozycja kwiatowa - jestem zauroczona :-D
    p/s Nazywamy się LemonCraft :-) Choć nie powiem, porównanie do ikony popkultury jaką niewątpliwie jest John Lennon jest bardzo miłe dla oka ;-) Pozdrawiamy z LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam Aniu za za tę literówkę. Chyba jakiś chochlik mi namieszał, bo przecież Ciebie i produkty, a zwłaszcza papiery LemonCraft znam doskonale i lubię (już poprawiłam ;-) )

      Usuń