poniedziałek, 21 stycznia 2019

Jajko z efektem betonu

Powoli Święta Bożego Narodzenia odchodzą do historii i już czas myśleć o kolejnych - Wielkanocnych.
Chcąc wykorzystać jak najlepiej czas, postanowiłam zacząć już robić wielkanocne ozdoby. Na pierwszy ogień poszło styropianowe jajko, które potapowałam za pomocą gąbki pastą - Efekt betonu firmy Cadence. Po wyschnięciu pomalowałam je jeszcze bezbarwnym lakierem. Na dół jajka przykleiłam sznurek jutowy. Dodam bawełnianą koronkę. Całość przyozdobiłam narcyzami, które wycięłam z białego foamiranu irańskiego. Ich środki pokolorowałam suchą pastelą. Kwiatki przyklejałam do jajka klejem na gorąco. 

A tak się prezentuje moja pisanka








Na sklepowych półkach znalazłam

  • pastę - Efekt betonu firmy Cadence
  •  bawełnianą koronkę
  •  biały foamiran irański
  • zielony foamiran irański
  •  suche pastele
  • klej na gorąco
Pozdrawiam serdecznie :-)Danusia / Pasje Danfi

4 komentarze:

  1. Śliczna!!!Szczerze podziwiam Twoją pomysłowość i umiejętności Danusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Krysiu za miłe słowa <3 Cieszę się, że spodobało Ci się moje jajeczko

      Usuń
  2. Danusiu dawno nie wchodziłam na Facebooka. A tu takie śliczności. Te Twoje kwiatuszki są przepiękne. Jajo wygląda CUDNIE.

    OdpowiedzUsuń