sobota, 19 stycznia 2019

Czekoladki są dobre na wszystko

Za oknami zima, bardziej lub mniej śnieżna. Ja osobiście nie jestem jej fanką, bo nie najlepiej mnie nastraja. Ale i na chandrę jest lekarstwo... bo nic tak nie poprawia humoru jak dobra czekolada lub... ptasie mleczko :-)
A jeżeli ładnie je opakujemy, to może też poprawić humor komuś innemu.
Postanowiłam podzielić się tym "lekarstwem"  z koleżanką. Szukając odpowiedniego opakowania znalazłam na półkach Three Wishes pudełko - opakowanie na merci GoatBox
Pudełko okleiłam papierem scrapowym w mój ulubiony motyw deseczek. W Three Wishes każdy z Was odnajdzie papier w swój ulubiony motyw. A że pudełko chowa w sobie ptasie mleczko, na jego wieczku umieściłam ptasi motyw, który ubogaciłam swoimi kwiatkami z foamiranu, który także znajdziecie w naszym sklepie.

A tak się prezentuje:







Mam nadzieję, że spodobało się Wam moje pudełeczko i już wkrótce sami stworzycie własne.

Pozdrawiam serdecznie :-)

Danusia / Pasje Danfi


6 komentarzy:

  1. Oj, tak. Czekoladki to jest dobry pomysł na poprawienie humoru. Także jestem ciepłolubem i zima z chęcia sięgam po słodkości. W takim opakowaniu z pewnością będa bardziej cieszyły wszelkie zmysły :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło mi, że spodobał Ci się mój pomysł na przetrwanie i osłodę zimowych dni :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie ozdobione pudełeczko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, wiosenna praca :) smakowicie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń