poniedziałek, 14 stycznia 2019

Gościnna Projektantka - Magda


Dziś ponownie gościmy na blogu Magdę, która zwyciężyła w ostatnim naszym wyzwaniu.
Zobaczcie tylko, jakie CUDO przygotowała na to spotkanie!  
Jesteśmy MEGA zachwycone 😍 


Witajcie! 

Bardzo mi miło gościć na blogu sklepu Three Wishes już po raz drugi. 
Mam na imię Magda i z głębi serca dziękuję Małgosi za zaproszenie. Wszystkich zainteresowanych, a nie znających jeszcze moich prac zapraszam do odwiedzenia mojego bloga magdalena's attic
Na dzisiejsze spotkanie postanowiłam przygotować alterowaną karafkę. 
Do Walentynek co prawda zostało jeszcze trochę czasu, ale ponieważ przyszedł mi do głowy pomysł na buteleczkę z eliksirem, trudno było mi go nie wykorzystać. 
Zapraszam na zdjęcia i życzę Wam cudownego dnia!













Pozdrawiam cieplutko



Magda

2 komentarze: