poniedziałek, 10 grudnia 2018

Pudełko na tealighty :)

Witajcie!
Dzisiejsze moje spotkanie z Wami jest moim ostatnim :(. Dziękuję Wam za wspaniały czas jaki z Wami spędziłam, ze mogłam dla Was tworzyć i Was inspirować.
Moim koleżankom z DT za życzliwość, wyrozumiałość, wsparcie i dobre słowo... za wszystko!!!
Coś się kończy i coś zaczyna..., nie lubię się żegnać...wolę powiedzieć DO ZOBACZENIA :)
Moją ostatnią inspiracją dla WAS jest pudełko na tealighty, które udekorowałam przepięknymi papierami z Mintay by Karola - CHRISTMAS STORIES, który znajdziecie u Nas w sklepie.








Do pracy użyłam: 

Mintay by Karola - CHRISTMAS STORIES - Zestaw papierów do scrapbookingu  30,5x30,5cm

Bardzo Wam wszystkim dziękuję i do zobaczenia:



 

1 komentarz:

  1. Kasiu , jaka szkoda , że to Twoja ostatnia inspiracja na tym blogu , ja zawsze wyczekiwałam na kolejną Twoją pracę :) To My dziękujemy Ci za te wszystkie cudne , wypieszczone inspiracje , którymi dzieliłaś się z nami :) Nawet gdybyś nie podpisywała swoich prac , zawsze po pierwszych zdjęciach rozpoznawałam że to Twoje , bo mają swój niepowtarzalny , delikatny styl :)
    Serdecznie pozdrawiam i do zobaczenia gdzieś na scrapkowych dróżkach - Ala

    OdpowiedzUsuń