piątek, 7 grudnia 2018

Gwiazda Betlejemska w bombce

       


     Tylko ta gwiazda niech zaświeci 
     Nad ciszą białych dróg
     I zawiadomi wszystkie dzieci,
     Że się narodził Bóg.

    Autor: Bronisława Ostrowska



Nadchodzi świąteczny okres, w powietrzu unosi się aromat pierników i grzanego wina, fruwają pierwsze śnieżynki, a my czekamy na święta.
W tym przedświątecznym okresie zaczynamy przystrajać mieszkania, ubieramy choinki.
Naszą choinkę postanowiłam przyozdobić we własnoręczne zrobione bombki. 
Właśnie, dziś chcę podzielić się z wami, jak i z czego zrobiłam pierwszą z nich.

Bombkę wypełniłam watą syntetyczną, włożyłam aniołka i kwiat Poinsecji (Gwiazdy Betlejemskiej). Kwiat stworzyłam z zimnej porcelany.






       













Z półek sklepu Three Wishes wykorzystałam:



                                                                  Zimna porcelana





1 komentarz: