czwartek, 20 grudnia 2018

Pudełka na świąteczne słodkości i nie tylko

Święta tuż tuż. Czas pakować prezenty.
Ja najbardziej lubię te niezobowiązujące, małe, od serca.
Jeżeli jeszcze nie macie pomysłu, pokażę Wam kilka swoich, które przygotowałam dla przyjaciół.
Polecam jako opakowania wysokie pudełka GoatBox, które możecie zakupić w naszym sklepie, a także pudełka DL również GoatBox. Do tego fajny papier scrapowy, niekoniecznie świąteczny, kilka wyciętych przez siebie gwiazdek, jakieś szyszki, jagódki na druciku.
Może być jeszcze poinsecja - ja swoje zrobiłam z foamiranu
I to wszystko. Teraz tylko uruchamiamy naszą wyobraźnię i składamy, to wszystko w jedna całość - tu pomocny będzie pistolet i klej na gorąco

A to moje propozycje

Pierwsze pudełko 






Drugie pudełko




Trzecie pudełko z zawieszkami (wg pomysłu Ewy Constancji)







Pozdrawiam serdecznie, życząc wszystkim radosnych i rodzinnych Świąt

Danusia / Pasje Danfi

2 komentarze: