sobota, 15 grudnia 2018

Kartki świąteczne dla dzieci

W przesycie pewnych wzorów, które zawładnęły naszym rynkiem i naszymi pracami, z radością powracam do wyjętej z komody ulubionej kolekcji papierów świątecznych ScrapBerry's 😁
Moja tegoroczna bożonarodzeniowa twórczość to głównie kolekcja
Once Upon a Winter
i pudełka GoatBox, bez których nie umiem i nie chcę się już obejść ;)

Przy tej okazji  zapraszam Was na zakupy  różnych papierów i ozdób w naszym sklepie online, w którym trwa wyprzedaż nawet do 30% (ScrapBerry's), a niektóre przedmioty w sklepie więcej!  
Niestety większość rabatów nie jest wprowadzona, ponieważ zdecydowanie wolę robić kartki niż wklepywać cyferki😜 
Także mam dla Was pomysł nie lada jaki😋 możecie zapełnić swój koszyk na www.threewishes.pl i zapytać mailowo o INDYWIDUALNĄ WYCENĘ.
Co Wy na to?
Gwarantuję, że każdy produkt objęty będzie RABATEM!
  
 Kartki, które przygotowałam przeznaczone są dla dwójki bardzo bliskich mi dzieci, rodzeństwa - dziewczynki i chłopca.
Dziewczynka jest zresztą bardzo podobna do tej z obrazka :) 
Oto one. 
  




 
   





 

Pudełka GoatBox, niektóre papiery ( część zużyłam do cna!😜  ), klej, brokat, taśmę washi, ozdoby i sznurek
wykorzystane w tych pracach znajdziecie w naszym sklepie na www.threewishes.pl  



uściski 
Małgosia

1 komentarz: