poniedziałek, 12 listopada 2018

Tak urodzinowo ;)

Witajcie
Na dzisiaj przygotowałam dla Was kartkę urodzinową. Wiem, wiem niebawem święta i powinnam zrobić coś świątecznego, ale ja chciałam trochę odpocząć od inspiracji świątecznych...
Obiecuję, jeszcze pojawią się inspiracje świąteczne w moim wykonaniu, a póki co mam dla Was tą kartkę. Została wykonana na bazie papierów DREAMLAND AB STUDIO. Jest to wspaniała kolekcja, z której wykonacie nie jedną piękną kartkę i którą oczywiście znajdziecie w naszym sklepie.







Materiały, które wykorzystałam: 

DREAMLAND AB STUDIO - ZESTAW PAPIERÓW 8X 30X30 + BONUS PAGE 
Do następnego razu :)

 

2 komentarze:

  1. Niesamowita, przepiękna praca :D jestem zachwycona <3 i zakochana w pracy i w papierach... świetnie wykorzystany potencjał kolekcji AB! pozdrawiam Marlena

    OdpowiedzUsuń