niedziela, 11 listopada 2018

Fotorelacja z warsztatów kwiatowych z Ewą Constancją - Craft Club Three Wishes


Witajcie :) Dziś przygotowałam dla Was fotorelację z warsztatów foamiranowych, prowadzonych przez Ewę Constancję
Tematem była cudnej, przecudnej urody - Róża Angielska Davida Austina.












 
Przy okazji kwiatowego tematu, porozmawiałyśmy sobie o cudnych, prawdziwych różach, rosnących w naszych ogrodach. Ewa pokazywała nam zdjęcia swojej ogromnej kolekcji cudownych róż i sypała francuskimi i angielskimi ich nazwami jak z rękawa!
W Three Wishes KOCHAMY KWIATY!!! :)


   
  














 



Zobaczcie, wystarczy trochę słońca i uśmiechu i po paru godzinach wyrosły nam takie piękne egzemplarze  😍😜
 A słońca tego dnia było pod dostatkiem :) 








Przy tej okazji zapraszam Was gorąco na kolejne warsztaty z Ewą Constancją, które organizujemy 2 grudnia - tym razem będą to gwiazdy betlejemskie na dekoracyjnym świątecznym wianku. 


Kochani, wszystkiego Najlepszego z okazji 100 lecia odzyskania przez Polskę niepodległości!

p.s. Ja niedługo wybieram się na obiad świąteczny do rodziców, 
 mama robi przepyszną(moją ulubioną) pieczeń karkową w sosie grzybowym.
Dla wtajemniczonych w temat grzybów i mojej osoby 😜😁
przypomnę, że te suszone nie robią mi krzywdy! 😋😂
Także ten....do zobaczenia :) 


1 komentarz:

  1. To widać na zdjęciach , że w Three Wishes kochacie kwiaty :) Róże są cudowne , jak zresztą wszystkie kwiaty Ewy , te pąki w środku , te delikatne płatki , cudo :) Nieustannie się nimi zachwycam :) Widać , że wkładacie mnóstwo serca , są piękne bo poczynione z miłości :)
    Pozdrawiam cieplutko - Ala

    OdpowiedzUsuń