poniedziałek, 19 listopada 2018

Mixmediowy blejtram z pędzlem + moje pożegnanie

Witajcie!

Dzisiaj zobaczycie moją ostatnią inspirację na blogu. Jest to mixmediowy blejtram przyozdobiony pędzlem. Do jego zrobienia wykorzystałem nowe w ofercie Three Wishes, mgiełki firmy Cadence. Użyłem dwóch kolorów: Light Green i Magenta. 

Na samym początku zagruntowałem blejtram białym gessem. Przez maskę nałożyłem białą farbę akrylową, następnie spryskałem blejtram wodą i zaaplikowałem mgiełki. Przy pomocy atomizera z wodą, rozpraszam kolor z mgiełek. Dzięki temu, że farba akrylowa nie pochłania wody z farbą z mgiełki, tworzy sie super tekstura. Przez środek płótna przebiega gaza naklejona na gel medium. Zanim pasta wyschła, posypałem ją koralikami i brokatem. Pokolorowałem ją również różową mgiełką. Pędzle pomalowałem na biało gessem, i przykleiłem go klejem na gorąco. Pod nim jest tekturowa serwetka przecięta na pół. Do ozdoby wokół pędzla użyłem kwiatów z papieru i foamiranu, matalowego motyla, napisu z tektury gazy i koralików. 



Do zrobienia go, użyłem:




Bardzo dziękuję za czytanie moich postów, za oglądanie moich filmów i tak miły odzew :)

Serdecznie dziękuję pani MAŁGOSI zaangażowanie mnie do tego projektu, za cierpliwość oraz za wszystko, co otrzymałem z jej strony  :) 

Dziękuję również zespołowi DT za współpracę :) 

Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy na warszatach, na fb czy tutaj na blogu :)


Pozdrawiam wszystkich, i dziękuję wszystkim za przeczytanie posta

Maciek - Pracownia Maciuskrapki

4 komentarze:

  1. Piękny , delikatny blejtram :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Maćku, dziękujemy za współpracę, teraz skup się na nauce, ale nie zapominaj o Three Wishes :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapomnę:) to naprawdę cudowne miejsce, Będę je na pewno często odwiedzać :)

      Usuń