niedziela, 18 listopada 2018

Kartka pełna słodyczy i filiżanek


Dzisiaj prezentuje Wam kartkę,  przygotowaną na urodziny mojej Przyjaciółki, która jak ja kolekcjonuje porcelanowe filiżanki i nie tylko...wiecie o czym mówię 😜
Kartka tak słodka i pełna pastelowych różności, że pewnie niektórych z  Was zemdli 😋, ale my kochamy te klimaty 💗
 

 
 
 

Zdjęcia prezentują następujące produkty ze sklepu:

Baza, tag i pudełko oczywiście GoatBox

papiery ScrapBerry's  kolekcji Afternoon Tea

motyle od Lemoncraft

Washi tape

koraliki

sznurek woskowany, koronki i perełki


Kartka jeszcze czeka na solenizantkę, mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu :)


 uściski 


Małgosia

2 komentarze:

  1. Małgosiu , kartka jest cudowna :) i cudną kolekcję filiżanek zebrałaś :) Chętnie bym się z którejś napiła jakiejś herbatki w Twoim towarzystwie :)
    No i ja też bardzo lubię piękne filiżanki :) Pozdrawiam - Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, niezmiernie mi miło, że nas odwiedzasz, rozsiądź się wygodnie na dłużej, a na herbatkę w pięknej filiżance oczywiście zapraszam kolejnym razem w Three Wishes :)

      Usuń