sobota, 27 października 2018

Nasza nowa Projektantka Dt - Agnieszka

Bardzo miło nam powitać w gronie naszego Design Teamu - Agnieszkę, która wystąpiła gościnnie na naszym blogu jakiś czas temu. 

Wtedy Agnieszka zdobyła 1 miejsce w naszej blogowej zabawie, a od dziś zasili szeregi projektantów Three Wishes, 
aby Was inspirować swoimi cudnymi pracami.



Witaj Aga! Niezmiernie się cieszę, że przyjęłaś moje zaproszenie do współpracy :)

Zechcesz powiedzieć tym, którzy Cię jeszcze nie poznali, parę słów o sobie?

A ja bardzo dziękuję za zaproszenie. 
To dla mnie ogromne wyróżnienie, że mogę należeć do tak zacnego grona projektantek Three Wishes. 

Kilka słów o mnie. 
Moja przygoda z kartkami zaczęła się od quillingu i to on przeważa w moich pracach. Całkiem niedawno, bo kilka miesięcy temu pokochałam ciachania, chlapania i przeszycia. Teraz moje ukochane paseczki łączę ze wszystkim co tylko mogę. Mam nadzieję, że kilka moich prac i Wam się spodoba (a być może ktoś będzie chciał zacząć przygodę z quillingiem, to jak najbardziej służę pomocą). 
Resztę o mnie  powiedzą moje prace.
To kilka z nich.















Mam nadzieję, że skrawek mojego świata Wam się spodoba.


Dzisiaj już żegnamy się z Agą, a od listopada będziecie mogli podziwiać prace Agnieszki na naszym blogu, gdzie razem z innymi członkami Design Teamu będzie Was inspirować.

Do zobaczenia!



Małgosia



5 komentarzy:

  1. Wszystkie karteczki Agi są cudne ♥ Już się nie mogę doczekać kolejnych inspirujących prac :) Wiem, że będzie co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nieustannie podziwiam Aguś Twoje cudne kwiatuszki i piękne prace.:) Gratuluję i czekam na kolejne wpisy.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Myślę że to będzie całkim niedługo.

      Usuń