niedziela, 7 października 2018

Fotorelacja z warsztatów artystycznych Art Doll z Natalią Kondratyuk - Craft Club Three Wishes


Przyszedł czas na kolejne lalkowe warsztaty z Natalią Kondratyuk
11 listopada mamy w planach następne spotkanie, już świąteczne - z Art Krasnalem w roli głównej :)
Zapisy i wydarzenie już są na naszej stronie fb.

A tak wyglądało nasze wrześniowe warsztatowanie z Natalią.
Jak sami zobaczycie są to niezwykłe warsztaty, ale trzeba uzbroić się w cierpliwość, bo trwają aż 8 godzin ;)


To lala Natalii, na której się wzorowałyśmy.

W tym cudownym spotkaniu udział wzięły: Beata, Ula, Dorota, Alicja, Ewa ( i jej mąż), Ola, Natalia i ja :) 



    

 

   


Włosy lalki wykonane są z kozy, a kreatywne dusze mogą robić z nimi co tylko chcą 😃



 





 





Natalia była pomocna na każdym etapie tworzenia.





 Tu z Olą prezentujemy przepiękne lalkowe broszki, ja swoją dostałam od Oli w prezencie💝
Jest cudna! 













 



   
 
 


Mąż Ewy w 100 procentach podziela pasję żony. Przywiózł ją na warsztaty 380 km i 8 godzin czeka aż skończy :)


To pierwsze spotkanie z Alą na żywo, wcześniej były tylko rozmowy telefoniczne, ale już wiadomo było, że to niezwykle ciepła osoba :)







I ostanie fotki na pożegnanie... już prawie noc.


Mam i ja! 
A tak wygląda moja lala💓




i mam swój dyplom :)



Wiadomość z ostatniej chwili!
Już powstały ubranka dla Waszych świątecznych krasnali.


Spotykamy się świątecznie 11 listopada! 

do zobaczenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz