niedziela, 28 października 2018

Gościnna Niedziela - powitajmy Iwcię - spotkanie z Iwoną Semrau

- Cześć Iwcia! Miło Cię znów widzieć :) 



Bardzo się cieszę, że znalazłaś chwilę czasu między warsztatami, żeby opowiedzieć czytelnikom naszego bloga o swojej twórczości. Może wyjdziemy i staniemy sobie pod drzewkiem, taka ładna dziś pogoda?


A więc jak to się zaczęło?

- Przygoda rękodzieła zaczęła się w czasie przerwy świątecznej w pracy. 
Możliwość siedzenia po nocach sprawiła, że trafiłam na różne kreatywne blogi.
  Zaczynałam od mebli, stylu shabby chic i farb kredowych. Byłam samoukiem.
W późniejszym czasie firma w której pracowałam się zamknęła, a ja miałam więcej czasu na swoje hobby. Pomysły same rodziły się w głowie.
Szukając odpowiednich preparatów, trafiłam do sklepu Dreams Decor jako klientka i tak zaczęła się współpraca z CADENCE. 

Jestem duszą artystyczną na całego!
Najbardziej lubię dawać życie starym nieciekawym przedmiotom i tworzyć z nich piękne rzeczy, a w tym pomagają mi wspaniałe preparaty Cadence.

Teraz jestem instruktorem tej firmy i razem z szefową Cadence Polska - Ewą Warzecha, jeżdżę po całej Polsce, by pokazywać Wam moje projekty i te fantastyczne produkty, które mają wszechstronne zastosowanie w rękodziele.


Nowych projektów i fanów tej marki wciąż przybywa!
I to bardzo nas cieszy :)

- Tak, dlatego jako jedyne media, zdecydowałam się wprowadzić własnie markę CADENCE  do swojego sklepu. 
Czy możesz pochwalić się i pokazać nam przynajmniej część swoich prac?

Tak, wybrałam coś dla Was, resztę możecie zobaczyć na mojej stronie   https://www.facebook.com/zdobieniedecoupage/



















 






















- Wow! jest tego cała masa!

 Korzystając z okazji chcemy Was zaprosić na kolejne warsztaty w pracowni Three Wishes,
w lutym, podczas których przywitamy Was tematami bardziej wielkanocnymi.
Śledźcie nasze wydarzenia!

Żegnamy się już z Wami, bo zmykamy na warsztaty.
Dziewczyny czekają!
A humory wszystkim nam dopisują :))





Ja natomiast już niebawem pokażę Wam na blogu fotorelację z tych 4 dniowych warsztatów CADENCE.


Małgosia

2 komentarze:

  1. Przecudne prace.:) Owocnych warsztatów.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy ślicznie życząc pięknej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń