piątek, 11 maja 2018

Okazjonalna kartka :)



Witajcie
Dzisiejszą moją inspiracją dla Was jest kartka na różne okazje... urodziny, imieniny lub np. Dzień Matki, który będziemy już niedługo obchodzić ;). 
Jest to bardzo prosta forma kartki, którą zrobicie w godzinę. Wystarczy tylko papier w kwiaty, nożyczki i trochę wyobraźni...
Ja do swojej inspiracji wybrałam: Mintay by Karola -Celebrations 03, który znajdziecie w naszym sklepie. Całość ozdobiłam sznureczkiem w kolorze zieleni i małym charmsem, który uzupełnia całość.
Przyjemnego podpatrywania i miłej zabawy w tworzeniu przepięknych kartek okazjonalnych.











Do wykonania pracy wykorzystałam:

  Mintay by Karola -Celebrations 03 - Dwustronny Papier do scrapbookingu  

Zestaw dekoracyjnych tasiemek - Around the World ScrapBerry's 

Zawieszka/charms - klatka  -ScrapBerry's

Do miłego zobaczenia :))
https://www.facebook.com/Papierowy-Trybik-Katarzyna-Dragosz-1111677908876276/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz