środa, 9 maja 2018

A sezon wesel zbliża się wielkimi krokami




Dzień ślubu jest jednym z ważniejszych dni w życiu każdej kobiety, to dzień poprzedzony miesiącami żmudnych przygotowań. Marzeniem wielu kobiet jest piękna suknia, welon i ślubny bukiet. 
Tradycja wiązanki ślubnej sięga początków naszej ery. Niegdyś zioła i kwiaty przynoszone na ślub miały magiczne znaczenie- odpędzały złe duchy i zapewniały wieczne szczęście. Dziś ślubny bukiet jest ozdobą i uzupełnieniem stroju, elementem łączącym młodą parę.


Piękny bukiet ślubny możemy zrobić sami. Wiele panien młodych decyduje się na samodzielne wykonanie zaproszeń ślubnych, ozdób na stół weselny. 
Żeby ten dzień był jeszcze bardziej wyjątkowy, można spróbować samodzielnie wykonać bukiet ślubny, jak z żywych kwiatów, tak również i z zimnej porcelany. 
Zaleta zimnej porcelany polega na tym, że da się wykonać z niej bardzo realistyczne kwiaty, i taki właśnie bukiet "duplikat"  zostanie na pamiątkę.



Ja stworzyłam z zimnej porcelany- bukiet z róż, (są w nim róże angielskie Davida Austina), oraz przypinkę dla Pana Młodego, w tym samym stylu i kolorystyce.






Ze sklepu Three Wishes wykorzystałam drut florystyczny, oraz zimną porcelanę.



I chociaż sama ja jeszcze nie stałam przed ołtarzem składając przysięgę, to i tak wiem, że takie ważne dodatki na naszą uroczystość-  stworzę sama.


Zachęcam też odwiedzić mój instagram, znajdziecie mnie tam jako: handmade_flowers_by_mari,
 oraz moją stronę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz