poniedziałek, 12 marca 2018

Wielkanocne jajo – zawieszka

Witam serdecznie!

Przychodzę dziś do Was z wielkanocną zawieszką – jajem, 
do której użyłam papierów Lemon Craft „Violet silence”, 
a za bazę posłużył mi karton fakturowany ScrapBerry’s w kolorze oliwkowym, 
z którego wycięłam również gałązki. 

Na papier nałożyłam maskę i „pociapałam” ją fioletowym i oliwkowym tuszem 
oraz chlapnęłam fioletową mgiełką. 

Na takim jaju ułożyłam kompozycję, do której użyłam kwiatów i… wszystkiego, 
co miałam w zasięgu wzroku: gazy, sizalu w dwóch kolorach, kulek 3D różnej wielkości,
 pręcików, głogu i oczywiście styropianowych jajeczek. 
Na koniec wkomponowałam motyle i całość musnęłam białym gesso.

Może moje jajo Was zainspiruje do wzięcia udziału w naszej zabawie – Wielkanocne ozdoby
Zapraszam. 








Ze sklepowych półek w Three Wishes wykorzystałam:

papiery Lemon Craft Violet Silence




karton fakturowany ScrapBerry’s



sizal



jajeczka styropianowe


głóg



tusz Latarni Morskiej
sznurek



Pozdrawiam ciepło, Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz