poniedziałek, 5 marca 2018

Kwiatowa kartka

Hej kochani!

Dzisiaj moje powitanie z Wami i z piękną kolekcją 
Romantic Garden - ScrapAndMe.

Kilka słów o mnie:

Mam na imię Monika, w necie Marbella. 
Już jako dziecko byłam zafascynowana papierem i tkaninami. 
Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory. 
Ważna dla mnie jest dbałość o detale, precyzja wykonania i to, 
by efekt końcowy mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował.
Tworzę głównie kartki, albumy, pudełka prezentowe i boxy. 
Wszystkie kwiaty, jakie występują w moich pracach wykonuję sama.







Ze sklepu wykorzystałam:
ScrapAndMe - Romantic Garden part 1 - 07/08ScrapAndMe - Romantic Garden part 1 - 09/10
ScrapAndMe - Romantic Garden part 1 - 03/04ScrapAndMe - Romantic Garden part 1 - 11/12

Pręciki do kwiatów 50 szt x 2- zestaw lawendowy kropelka.


Pozdrawiam serdecznie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz