środa, 28 marca 2018

Gościnna projektantka z nieba - poznajcie Karolinę


Dzisiejszy nasz gość spadł nam z nieba 😊
 Karolina jest zwyciężczynią
lutowej zabawy. 



 

- Witam, 
nazywam się Karolina Klaus, a w sieci jestem znana pod pseudonimem Cards from Heaven

Pochodzę z Polski, ale już 7 lat mieszkam w północno-wschodniej Anglii w okolicach miasta Middlesbrough(wraz z mężem i dwójką dzieci).

Zajmuję się robieniem kartek prawie 9 lat. Na początku był to głównie styl clean&simple, ale od kilku lat tworzę bardziej przestrzennie z użyciem różnych mediów, materiałów i technik. Nie boję się wyzwań, nowych projektów. Bardzo lubię robić kwiaty z papieru, bądż foamiranu, używać wykrojników, tekturek, grafik, sznurków, akwareli i masek. 
Tworzę kartki, albumy(często o twardej, obszytej fizeliną i materiałem okładce, które podpatrzyłam od dziewczyn z Rosji), dekoracje do domu, exploding boxy, szydełkuję, wycinam wycinanki, maluję akwarelami, szyję na maszynie itp.

Najlepiej będzie jak przedstawię się krótkim filmikiem: 


A oto kilka moich prac



Dziś przygotowałam dla Was taką inspirację
 
 


 
W swojej pracy wykorzystałam ze sklepu Three Wishes
 
 
 
 
 
 
 Jeśli chcecie zobaczyć więcej mojej twórczości, zapraszam na mojego bloga:
Mam też konto na Facebooku:  https://goo.gl/dPSJUs
A tu mój Pinterest:  https://pl.pinterest.com/karolinaklaus1/
 
Do zobaczenia!

- Dziękuję Ci Karolino za tą wizytę, przyznam się szczerze, że byłaś moją faworytką :)
z Wami się już żegnam i zapraszam do udziału w kolejnym wyzwaniu, którego
temat ogłosimy niebawem.

Małgosia

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz