niedziela, 3 grudnia 2017

Sklep nie działa...jedziemy na kulig

Witajcie wieczorową porą.
Okazuje się, że nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło! ;)
Od paru dni mamy awarię techniczną w sklepie online, nasz programista pracuje nad tym, ale na razie są jeszcze problemy z logowaniem. 
Ja pozostając bezrobotną, wzięłam się w końcu za coś, za czym od dawna tęskniłam - za pracę twórczą :))
Wreszcie! 
Radocha nie z tej ziemi!

Dziś zaprezentuje Wam sanki drewniane, które możecie obejrzeć w naszym sklepie i kupić je jeszcze w okazyjnej cenie z Black Friday, ponieważ wtedy nasz sklep sfiksował i nie mogę jej na razie zmienić :))

Sanki są w 3 rodzajach: drewniane i duże-metalowe. 
Mam ich trochę i NIE chciałabym, jak sami rozumiecie zostać z nimi na święta 😜
(mam naprawdę mało miejsca).
Sanki ozdabiają różne gadżety, które też możecie u nas kupić, a wszystko to oprószone sztucznym
śniegiem w sprayu i brokatem.
Biała latarenka jest także w ofercie :)

Może moja dzisiejsza praca zachęci Was do zakupu?
(jeśli tak, zapraszam do kontaktu)
Myślę, że to uroczy prezent gwiazdkowy.

Moje sanki i latarenkę podaruję MAMIE💗








  



 A może zainspirują Was sanki udekorowane przez naszą Danfi?
Na stronach naszych Projektantek Dt: Danfi, Joli, Ewy Constancji znajdziecie również inne 
przepiękne inspiracje  z sankami w roli głównej.
Napiszcie jak Wam się podobają.



Miłego wieczoru



Małgosia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz