sobota, 30 grudnia 2017

Gościnna Projektantka - Ania



Dziś gościnną projektantką jest zwyciężczyni naszego jesiennego wyzwania - Ania. 


Witajcie,

mam wielką przyjemność gościć dzisiaj na blogu Three Wishes.




Mam na imię Ania, jestem żoną i mamą ze wszystkimi obowiązkami z
tym związanymi oraz w wolnych chwilach, czyli głównie nocami
miłośniczką scrapbookingu. 
Swoje prace prezentuję jako PapieroweSkrawki.
Zabawa z papierem wciągnęła mnie jakiś czas temu
(lata temu), osobiście ich już nie liczę, bo to trochę jak z
wiekiem, czas ucieka nam przez palce niezauważenie i tylko co jakiś
czas zdajemy sobie sprawę ile go już mamy za sobą.

Najbardziej lubię przygotowywać delikatne prace w stonowanej
kolorystyce, czasami zdarzają się też projekty nieoczekiwane,
powstające wskutek nagłej i niespodziewanej inspiracji :).

W dniu dzisiejszym chciałam zaprezentować Wam swoją pracę
przygotowaną jeszcze w klimacie świątecznym, chociaż Boże
Narodzenie już za nami.

Moja propozycja - to karta do rodzinnego albumu, którą
przygotowałam "na gorąco",

gdy w głowie dźwięczy jeszcze kolęda, na paterze ostatnie okruszki
sernika,

a dom wciąż udekorowany jest łańcuchami  i światełkami.







Tu użyte produkty sklepowe. 


Zapraszam na mojego bloga, gdzie zobaczycie moją twórczość.  
Pozdrawiam

Ania


 Jeszcze raz gratuluję Ci zwycięstwa Aniu i życzę dalszych sukcesów, oraz 
Szczęśliwego Nowego Roku!


A Was Kochani zapraszam już jutro do składania sobie życzeń noworocznych, które 
zamieścimy dla Was na naszym blogu :)

uściski gorące jak słońce!
Małgosia
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz